"לא קראתי קריאת שמע מאז הבר מצווה, אני מתרגש"

עניין משפחתי No Comments on "לא קראתי קריאת שמע מאז הבר מצווה, אני מתרגש"

גניה צוהר, דודתו של החטוף עומר נאוטרה מברכת על מיזם אמירת 'שמע ישראל' המוני מחר בכותל, בראיון ל'קול חי': "כוחנו באחדותנו. קרוב משפחה של אחד החטופים, קיבוצניק, אמר לי 'לא אמרתי קריאת שמע מאז הבר מצווה ואני מתרגש לקראת מחר'. זו הזדמנות של כולנו לאיחוד הזה לזכות החטופים, כשכולנו זועקים יחד שמע ישראל. תענית אסתר הוא יום מאוד מסוגל"

ארכיון צילום: יעקב כהן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

"קרוב משפחה של אחד החטופים אמר לי לא אמרתי קריאת שמע מאז הבר מצווה ואני מתרגש לקראת מחר". גניה צוהר, דודתו של החטוף עומר נאוטרה, שוחחה עם רחל פסטג בתכנית 'עניין משפחתי' וסיפרה על עומר: "הוא גדל בארה"ב, החליט להגיע לשנת מכינה בארץ. גדל בחינוך יהודי ציוני והחיבור עם ישראל היה מאוד חשוב לו, התאהב באנשים ובארץ והרגיש שהוא רוצה להצטרף לחבריו לשירות משמעותי, התגייס לשיריון ומצא את עצמו מגן על יישובי העוטף בשמחת תורה. למעט הסרטון שבו הוא נראה נחטף כבר 160 ימים אנחנו באפילה מוחלטת. חגג 22 שבוע אחרי שנחטף".

בהמשך היא דיברה על המיזם לאמירת שמע ישראל המונית מחר (תענית אסתר) בכותל המערבי: "מיזם מדהים וכלל עולמי שרותם את כל היהודים. כוחנו באחדותנו. איזה קיבוצניק, קרוב משפחה של אחד החטופים אמר לי לא אמרתי קריאת שמע מאז הבר מצווה ואני מתרגש לקראת מחר. זו הזדמנות של כולנו לאיחוד הזה לזכות החטופים, כשכולנו זועקים יחד שמע ישראל. תענית אסתר הוא יום מאוד מסוגל. מתפללים לנהפוכו. קריאת שמע זו התפילה הכי בסיסית של כל יהודי. זהו זמן חשוב להרבות באחדות. זו לא סיסמה".



0 תגובות